پایگاه خبری امروز

آخرین خبرهای روز

پایگاه خبری امروز

آخرین خبرهای روز

همه چیز در مورد این طرح است


همه چیز در مورد این طرح به شما کمک می کند تا وب سایت خود را بهینه کنید. Schema Schema به موتورهای جستجو و حتی شبکه های اجتماعی کمک می کند تا موضوع و اطلاعات صفحه شما را بهتر درک کنند و آن را در طبقه بندی مناسب قرار دهند. من محمد سلحشوری هستم، در ادامه این مطلب از شما می گویم، با ما همراه باشید.

اسکچ چیست؟

این یک تلاش مشترک توسط گوگل و بسیاری از موتورهای دیگر بود که چند سال پیش شروع به تلاش برای دریافت اطلاعات معنایی بیشتر از صفحات وب کردند. جالب است بدانید که طرح کلی ابرداده ای است که به وب سایت شما اضافه می شود تا اطلاعات دقیق تری در مورد موضوع و متن شما در اختیار موتورهای جستجو قرار دهد.

همه وب مسترها و کارشناسان سئو همیشه از توضیحات متا، عناوین متا و موارد مشابه استفاده می کنند تا با درک بهتر موتورهای جستجو از فعالیت های خود، جایگاه خود را در وب سایت ها افزایش دهند و موتورهای جستجو از کسب این اطلاعات یاد می گیرند. در چه زمینه ای فعالیت می کنید و کی هستید؟ نتایج دسته‌بندی می‌شوند، اما طرحواره به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا دسته‌بندی محتوای شما را درک کنند و آن را در ساختاری بهتر و مرتبط‌تر نمایش دهند.

تگ های طرحواره به تگ های HTML اضافه می شوند تا نوع اطلاعات ارسال شده به موتورهای جستجو را طبقه بندی کنند. به عنوان مثال، کد طرحواره به صورت زیر به کد صفحه اضافه می شود:

|

آواتار



کارگردان: جیمز کامرون (متولد 16 اوت 1954)

ساینس افسانه

Upútavka



طرحواره‌های این صفحه به گوگل و سایر موتورهای جستجو می‌گویند که این صفحه به سازمان‌ها، افراد، فیلم‌ها، مکان‌ها یا موضوعات دیگر مرتبط است. این به شما کمک می کند تا در تابلوی دانش ظاهر شوید و نسبت به رقبای خود رتبه بهتری کسب کنید.

تمامی این اطلاعات ذخیره شده در کد فوق بسیار مهم بوده و به جذب بازدید وب سایت و افزایش رتبه وب سایت کمک می کند. با ارائه اطلاعات دقیق به موتورهای جستجو مانند گوگل، طرحواره ها به سایت شما اجازه می دهند رتبه بالاتری در SERP ها داشته باشد. این بدان معناست که موتور جستجو دقیقاً می داند چه اطلاعاتی در اختیار کاربران قرار می گیرد و سعی می کند آن را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد

به عنوان مثال، اگر وب سایت شما یک وبلاگ شخصی است یا نماینده یک سازمان است، می توانید آن را به طور جداگانه به گوگل ارسال کنید. اگر کسب و کار شما در یک مکان جغرافیایی خاص فعالیت می کند، حتی می توانید آن مکان را از طریق طرحی به گوگل گزارش دهید تا رتبه بندی جستجوی محلی بهتری کسب کنید.

همچنین استفاده از طرحواره به تابلوهای دانش گوگل کمک می کند تا اطلاعات بهتری در اختیار کاربر قرار دهند. این بخش در صفحه نتایج قرار دارد و سعی می کند اطلاعات بهتری در مورد موضوع جستجو شده ارائه دهد. برای مثال اگر مهران مدیری را در گوگل جستجو کنید، تمام جزئیات، فیلم ها، سال اکران، بیوگرافی و تمام اطلاعات مهم این بازیگر را به شما نشان می دهد.

Schema همچنین به شما کمک می کند تا سایت خود را با شبکه های اجتماعی متصل کنید و از ریز داده ها برای اشتراک گذاری بهتر در فیس بوک و توییتر استفاده کنید.

مهمترین طرح ها

همانطور که می بینید، طرح بندی تا سال های آینده بخش مهمی از وب سایت شما خواهد بود، اما با توجه به اینکه هر چیدمان به اطلاعات خاص خود و نحوه جدا نگه داشتن هر کدام نیاز دارد، ما لیستی از محبوب ترین پوسته ها را برای شما آماده کرده ایم. اینجا:

کتاب (معرفی کتاب)

فیلم

دستور آشپزی

رویداد

مکان، کسب و کار محلی

اطلاعات کار

آشپزخانه

محصولات، پیشنهادات

بررسی توسط AggregateRating

پادکست

سازمان

آدم (آدم)

طرحواره غیر متنی: AudioObject، ImageObject، VideoObject

نمودار سوالات متداول (سوالات متداول)

این تنها بخشی از لیست بلندبالایی از برنامه های مختلف بود و ما سعی کردیم محبوب ترین آن ها را برای شما آماده کنیم که به مرور هر کدام را جداگانه آموزش می دهیم تا این برنامه را به وردپرس اضافه کنید.

جالب است که با گذشت زمان این موارد اتفاق می افتد و تعداد آنها زیاد و زیاد می شود، به عنوان مثال اخیراً در schema نسخه 6.0 MediaGallery، SportsEvent، FloorPlan اضافه شده و ویژگی های جدیدی به JobPosting اضافه شده است.


مراجعه به منبع: https://blogten.ir/about-schema/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد