پایگاه خبری امروز

آخرین خبرهای روز

پایگاه خبری امروز

آخرین خبرهای روز

عکس پروفایل محرم 1400 + عکس نوشته جدید

عکس پروفایل محرم 1400 + عکس نوشته جدید را به مناسیت فرا رسیدن ماه محرم باهم در این بخش از مجله جوان ایرانی ببینید با ما همراه باشید.


عکس پروفایل محرم 1400

ارباب صدای قدمت می‌آید


هنگامه اوج ماتمت می‌آید


مـا در تب داغ و غم تـو می سوزیم


هفت روز دگر محرمت می‌آید


اینروزها دلشوره دارم بیش از پیش


کاری بـه جز گریه ندارم بیش از پیش


اینروزها قلب مرا ماتم گرفته


باز این لبم نام شمارا دم گرفته


اینروزها دلشوره دارم مثل هرسال


هر شب گریزی می زنم تنها بـه گودال


اما همه ی ترسم جدایی از تـو شد، آه


این‌کـه نباشد دستک از ماه تـو کوتاهجوان ایرانی (irjavan.com)


ای کاش با عشق تـو در روضه بمیرم


مـن  این منه بی ننگ و بی عرزه بمیرم

ماه محرّم آمد و گریان شدم حسین


تا که هلال ماه عزایت حلول کرد


دل بیقرار و بی سرو سامان شدم حسین


این سفره های روضه پر از رزق و برکت است


شکر خدا دو مرتبه مهمان شدم حسین

کوفه اگرچه صدقه لقمۀ نان می‌دادند


در عوض شام ز طعنه دقمان می‌دادند


خارجی‌ زاده صدا کرده و مارا مردم


کوچه کوچه همه ی با دست نشان می‌دادند


غارتیها بـه اهالی لب بام رسید


گوئیا جایزه بر سنگ‌زنان می‌دادند


تا بیفتند رئوس شهدا مخصوصاً


نیزه‌ها را همگی تند تکان می‌ دادند


پسرت را اگر از تیغ و سنانها کشتند


آخ مادر ، کـه مرا زخم زبانها کشتند

https://irjavan.com/%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84-%d9%85%d8%ad%d8%b1%d9%85-1400/

آهنگ جدید حمید هیراد به نام «وطن ای مادر غم دیده ام»

متن آهنگ وطن ای مادر غم دیده ام حمید هیراد

با ما نمیسازد دگر این روزگار لعنتی آی مردم آی مردم  ♫.
پروانه ای در پیله ام زندانی بی حیله ام آی مردم آی مردم  ♫.
ای آن که مرا با ضرب تبر از ریشه جدا کردی شادی که زدی تیری به دلم اما تو خطا کردی  ♫.
وطن ای مادر غم دیده ام وطن جان به لب رسیده ام  ♫.
وطن دردت به جانم دردت به جانم  ♫.

آموزش فیشیال صورت در تهران fatemehhabashi.com

محصولات مراقبت از پوست

بزرگترین سرمایه جوانی ما پوست است. مراقبت از پیری با افزایش سن، پوست ما به طور چشمگیری شل می شود. به همین دلیل پاکسازی پوست یکی از موضوعاتی است که افراد زیادی به دنبال آن هستند. با لایه برداری پوست می توانید از آن برای حذف سلول های قدیمی و مرده پوست و اجازه رشد سلول های جدید استفاده کنید. برای این کار بهتر است از پاک کننده های پوست، صورت یا محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید. به همین دلیل است که برخی از متخصصان زیبایی بر این باورند که استفاده از چند محصول پاک کننده در خانه می تواند پوست شما را جوان کند. در این راستا می توانید با تهیه شست و شوی مخصوص صورت، تونر، مرطوب کننده و انواع کرم های جاذب پوست خود را پاکسازی کنید. در نظر داشته باشید که این محصولات برای مصارف خانگی هستند، اما اگر می خواهید پاکسازی عمیقی داشته باشید، باید از روش های پزشکی استفاده کنید.

زمان مطالعه: 4 دقیقه

تاریخ انتشار: 24 مارس 1401

نویسنده: واحد تولید محتوا

پوست بزرگترین سرمایه جوانی ماست. اگر از سنین پایین از پوست خود مراقبت کنید، پوست شما به همان سرعتی که سن شما افزایش می یابد، خراب نمی شود. به همین دلیل پاکسازی پوست یکی از موضوعاتی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. لایه برداری پوست می تواند سلول های مرده و قدیمی پوست را از بین ببرد و راه را برای رشد مجدد سلول های جدید باز کند. برای این کار استفاده از پاک کننده های پوست، پوست صورت یا محصولات مراقبت از پوست توصیه می شود. به همین دلیل، برخی از متخصصان زیبایی بر این باورند که استفاده از محصولات پاک کننده در خانه می تواند پوست را شاداب کند. در این صورت می توانید برای تمیز نگه داشتن پوست صورت، یک شستشوی مخصوص صورت، تونر، کرم مرطوب کننده و کرم های لایه بردار مختلف تهیه کنید. به یاد داشته باشید که استفاده از این محصولات برای استفاده موثر در خانه در نظر گرفته شده است، اما اگر می خواهید تمیز کردن عمیق را انجام دهید، باید از روش بالینی استفاده کنید.

محصولات پاک کننده پوست

بهترین مارک پاک کننده های پوست

اگر می خواهید پوست خود را در خانه تمیز کنید، می توانید با انتخاب یک پک خوب و با کیفیت این کار را انجام دهید. به یاد داشته باشید که این محصولات را در یک بسته بندی خوب قرار دهید.

شستشوی صورت به صورت فوم یا ژل موجود است

تونر

لوسیون مرطوب کننده

مرطوب کننده

پیچ

کرم AHA

کرم روز

کرم شب

کرم حاوی ویتامین C

توجه داشته باشید که اسکراب ها و کرم های لایه بردار که در داروخانه ها به عنوان کرم های AHA و BHA فروخته می شوند، خاصیت لایه برداری دارند و برای از بین بردن سلول های مرده پوست بسیار مفید هستند. در حال حاضر بهترین برندهای محصولات پاک کننده پوست ایرانی ممکن است متعلق به درماتیپیک، جنوبیوتیک و سینری باشد. استفاده از برندهای ایرانی با قیمت مناسب می تواند به شما این اطمینان را بدهد که از یک محصول معتبر استفاده می کنید. بنابراین توصیه می کنیم از محصولات با کیفیت ایرانی برای پاکسازی پوست خود استفاده کنید.

خرید محصولات مراقبت از پوست

اگر قصد خرید محصولات پاک کننده پوست را دارید، می توانید این محصولات را از مکان های معتبر برای خرید محصولات پوست تهیه کنید. برای تمیز کردن پوست در خانه، بهتر است ابتدا به متخصص پوست و زیبایی مراجعه کنید و سپس در مورد پوست خود و نحوه مراقبت از آن مشاوره دهید. بهتر است این محصولات را در سبد خرید خود قرار دهید.

ماشین اتو

صورتش

ماسک صورت

لایه برداری صورت

اگر قصد تهیه تجهیزات پاکسازی پوست را برای کلینیک خود دارید، بهتر است از تجهیزات حرفه ای مانند دستگاه جوانسازی پوست RF، دستگاه میکرودرما، تونل نور درمانی، غلتک یخ، تفنگ مزوتراپی، دستگاه اوزون تراپی استفاده کنید. با خرید این دستگاه ها می توانید کلینیک خود را مجهز کرده و تعداد مراجعین خود را افزایش دهید.

لیست ابزارهای پاکسازی پوست

اگر می خواهید پوست را تمیز کنید، بهتر است با وسایل آن آشنا شوید. می توانید از این روش ها برای تمیز کردن پوست خود در خانه استفاده کنید.

صد برای او

پوست کندن

میکرودرم ابریژن

بخار دهان

سطح غلتکی

صورت برهنه

پاک کننده پوست

خودکار تمیز کننده چرم

برخی از این ابزارها حرفه ای هستند و اگر می خواهید آنها را برای مصارف خانگی خریداری کنید، باید بدانید که قیمت آن بالاست و برای شما مناسب نیست. بنابراین توصیه می کنیم برای جوانسازی پوست به یک کلینیک خوب مراجعه کنید. همانطور که می دانید تجربه متخصصان زیبایی و استفاده از این ابزارها بر هیچکس پوشیده نیست، بنابراین بهتر است با متخصصی که از محصولاتی مانند میکرودرم ابریژن، شستشوی صورت با بخار، اتو صورت و اسکرابر پوست استفاده می کند، تماس بگیرید.

تجهیزات پاکسازی صورت در آرایشگاه.

اگر در کلینیک های زیبایی پاکسازی پوست انجام دهید، در زمان نوبت دکتر از خدمات میکرودرم بهره مند می شوید، اما اگر در آرایشگاه ها این کار را انجام دهید، توسط آرایشگر انجام می شود. ناگفته نماند که آرایش صورت در آرایشگاه ها از بالاترین کیفیت برخوردار نیست. اما اگر می خواهید برای تمیز کردن پوست خود هزینه کمتری بپردازید، بهترین گزینه آرایش صورت است. پاکسازی صورت در کلینیک ها بسیار حرفه ای بوده و توسط پزشکان متخصص انجام می شود. بنابراین استفاده از مواد جوان کننده، لایه بردارهای قوی و شوینده های بخار صورت می تواند در پاکسازی عمیق موثر باشد. حال اگر قصد انجام فیشور را دارید، بهتر است با وسایل مورد نیاز آن آشنا شوید.

صورتت را بشوی

تونر

لوسیون مرطوب کننده

یک کرم مرطوب کننده

خامه داغ

کرم لیفتینگ پوست

کرم آی ویتامین C

بوته زار

برای شستن

ماسک

بهترین دستگاه برای تمیز کردن پوست سالن

در برخی از استراحتگاه های لوکس و VIP از دستگاه های جوانسازی پوست استفاده می شود. با خرید برخی از این دستگاه ها می توانید خدمات لایه برداری و میکرودرم ابریژن را در سالن ها به مشتریان خود ارائه دهید. شما می توانید یک یا دو مورد از این محصولات را برای آرایشگاه خود خریداری کنید تا بهترین پاک کننده های پوست را نام ببرید.

دستگاه میکرودرم تب مکس

دستگاه هیدرودرم

دستگاه نور درمانی

دستگاه پلکسر پوست

مواد مزویت

لیستی از داروهای خانگی برای پاکسازی پوست

اگر می خواهید پوست خود را در خانه تمیز کنید، بهتر است وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید. به یاد داشته باشید که پاکسازی پوست در خانه مانند پاکسازی عمیق در کلینیک های زیبایی نیست، بنابراین می توانید با خرید برخی از محصولات، یک پاکسازی سطحی در خانه داشته باشید. اما انجام این نظافت در خانه بهتر از انجام ندادن آن است. خیلی مراقب باش.

برای او پ

چهره فولاد

دستگاه مکش جوش سر سیاه

دستگاه مه پاش صورت

دستگاه هایی برای ماساژ و آرامش صورت

میکرونیدلینگ

پیست یخ

استفاده از این ابزار با استفاده از محصولات پاک کننده به پاکسازی عمیق پوست کمک می کند. به یاد داشته باشید که قبل از استفاده از این محصولات با پزشک خود مشورت کنید. در برخی موارد نشان داده شده است که افراد به دلیل عدم آگاهی کافی در مورد استفاده از این محصولات دچار مشکلات پوستی می شوند، بنابراین حتماً در مورد عملکرد و زمان مصرف با پزشک خود مشورت کنید.

نحوه استفاده از پاک کننده های پوست

در این قسمت عملکرد برخی از این دستگاه ها را به شما می گوییم تا بتوانید راحتتر از آنها استفاده کنید برای این منظور در این قسمت به معرفی عمل لایه برداری صورت می پردازیم.

ابتدا صورت خود را با پاک کننده و تونر جداگانه بشویید.

پس از آن، موهای خود را با یک روبان بکشید.

کناره های بینی، گوشه چشم ها، کناره های دهان، بالای دهان و قسمتی از گوش ها را با شیر مرطوب کنید.

از برس استفاده کنید.

محلول Plink را روی پوست خود بمالید.

پاک کننده 7 درصد را روی برس بمالید و از پیشانی شروع کنید و محلول را روی کل ناحیه بمالید.

از کرم ماسه ای یا اسکراب برای اسکراب استفاده کنید.

محلول لایه بردار را بشویید و صورت خود را با یک حوله تمیز خشک کنید.

در آخر باید از مرطوب کننده صورت استفاده کنید.

این روش برای افرادی مناسب است که روش های لایه برداری صورت را در کلینیک شروع کرده اند و می خواهند این کار را در منزل ادامه دهند.

پاکسازی صورت با دستگاه بخور در آرایشگاه

اگر قصد دارید صورت خود را با بخور تمیز کنید، بهتر است به آرایشگاه یا کلینیک زیبایی مراجعه کنید. زیرا در خانه نمی توانید به دمای مناسب برسید و باعث سوختگی پوستتان می شود. با انجام مراحل زیر می توانید به راحتی پوست خود را در خانه با کندر تمیز کنید.

موهای خود را با کش یا گیره ببندید.

صورت و گردن خود را با یک شوینده مناسب تمیز کنید و سپس شروع به کشیدن سیگار کنید.

آب رو بزار جوش بیاد.

پس از جوشاندن آب، بهتر است گیاه مورد نظر را به آب اضافه کنید.

بهتر است یک حوله روی صورت خود بگذارید و زیر بخور بایستید.

10 تا 15 دقیقه زیر کاپوت بمانید.

اگر تنفس سخت است، بهتر است حوله را بلند کنید.

برای جلوگیری از آفتاب سوختگی صورت خود را دور از آفتاب نگه دارید.

رفرنس مقاله: آموزش فیشیال صورت در تهران fatemehhabashi.com