پایگاه خبری امروز

آخرین خبرهای روز

پایگاه خبری امروز

آخرین خبرهای روز

عکس پروفایل محرم 1400 + عکس نوشته جدید

عکس پروفایل محرم 1400 + عکس نوشته جدید را به مناسیت فرا رسیدن ماه محرم باهم در این بخش از مجله جوان ایرانی ببینید با ما همراه باشید.


عکس پروفایل محرم 1400

ارباب صدای قدمت می‌آید


هنگامه اوج ماتمت می‌آید


مـا در تب داغ و غم تـو می سوزیم


هفت روز دگر محرمت می‌آید


اینروزها دلشوره دارم بیش از پیش


کاری بـه جز گریه ندارم بیش از پیش


اینروزها قلب مرا ماتم گرفته


باز این لبم نام شمارا دم گرفته


اینروزها دلشوره دارم مثل هرسال


هر شب گریزی می زنم تنها بـه گودال


اما همه ی ترسم جدایی از تـو شد، آه


این‌کـه نباشد دستک از ماه تـو کوتاهجوان ایرانی (irjavan.com)


ای کاش با عشق تـو در روضه بمیرم


مـن  این منه بی ننگ و بی عرزه بمیرم

ماه محرّم آمد و گریان شدم حسین


تا که هلال ماه عزایت حلول کرد


دل بیقرار و بی سرو سامان شدم حسین


این سفره های روضه پر از رزق و برکت است


شکر خدا دو مرتبه مهمان شدم حسین

کوفه اگرچه صدقه لقمۀ نان می‌دادند


در عوض شام ز طعنه دقمان می‌دادند


خارجی‌ زاده صدا کرده و مارا مردم


کوچه کوچه همه ی با دست نشان می‌دادند


غارتیها بـه اهالی لب بام رسید


گوئیا جایزه بر سنگ‌زنان می‌دادند


تا بیفتند رئوس شهدا مخصوصاً


نیزه‌ها را همگی تند تکان می‌ دادند


پسرت را اگر از تیغ و سنانها کشتند


آخ مادر ، کـه مرا زخم زبانها کشتند

https://irjavan.com/%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84-%d9%85%d8%ad%d8%b1%d9%85-1400/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد