پایگاه خبری امروز

آخرین خبرهای روز

پایگاه خبری امروز

آخرین خبرهای روز

افزایش فالوور اینستاگرام با 14 روش آزموده شده [100% رایگان]


همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، یکی از مهم ترین نکاتی که موجب می شود تا شما بتوانید در شبکه اجتماعی توییتر قله های موفقیت را فتح کنید، خرید فالوور است. حتما در دیگر شبکه های اجتماعی عضو شوید و لینک صفحه اینستاگرام خود را در شبکه های اجتماعی دیگر قرار دهید. از جمله دیگر محتواهایی که در اینستاگرام بیشترین فالوور را دارند، می توان به مصاحبه ها، پست های مناسبتی و نشان دادن پشت صحنه های کلیپ اشاره کرد که هر کدام به نوعی برای افراد جذابیت خاصی دارند. پست های اخیر آنها را لایک کنید، روی آنها کامنت بگذارید، به استوری های آنها پاسخ دهید و/یا به آنها دایرکت بدهید و در یک جمله خود را معرفی کنید و بیان کنید که یک حساب کاربری جدید را شروع کرده اید و خیلی خوشحال می شوید اگر که آنها را جزو اولین فالوور های خود ببینید که جایزه یا تخفیفی که قرار داده اید را دریافت می کنند. شما به عنوان یک پیج تجاری اینستاگرام و یا یک پیج با فالوور زیاد اینستاگرام اگر در زمان های بیکاری خود وقت صرف کنید و پست فالوور های خود را پپیج کنید نه تنها باعث وفاداری فالوور اینستاگرام می شوید بلکه فالوور های او را هم برای فالو کردن خودتان ترغیب می کنید. تنها کافی است اینستاگرام خود را باز کنید تا با دهها ویژگی جدیدی که از اوایل سال ۲۰۲۲ به این نرم افزار محبوب افزوده شده مواجه شوید. نوشتن بیو مناسب و کامل، داشتن تم، عکس پروفایل باکیفیت از لوگو برای برندها و از شخص برای پیجهای شخصی و موارد دیگر از جمله نکاتی است که باید به آن توجه کنید. که این موضوع در تعامل کاربران و حس اعتماد در آنها بسیار مناسب هست. اگر ایده دیگری در مورد نحوه استفاده از استوری اینستاگرام برای رشد کسب و کار دارید، در مورد آنها در شبکه های اجتماعی به ما بگویید.

اگر وب سایت دارید از تبلیغات خود در وب سایت استفاده کنید. به یاد داشته باشید، برای افزایش فالوورهای خود، از هشتگ هایی استفاده کنید که محبوب هستند، به برند شما متصل هستند و در یک زمان خاص مد روز هستند. نمونهی بسیار خوب حفظ سلیقه و تم کلی را در یک برند مد و لباس مانند Fjällräven میتوانیم ببینیم. در یک نگاه کلی به صفحهی این برند میتوانیم ببینیم که عکسها در مناظر ناهموار طبیعی گرفته شدهاند. نکتهی اول: از نور طبیعی استفاده کنید. شما می توانید براحتی و بدون نیاز به هیچگونه ثبت نامی از تمامی امکانات برنامه استفاده کنید! امروزه، تعداد زیادی از کسب و کارها در حوزه فعالیت های اینستاگرامی انجام می گیرد. ارائه سوالات از دید مخاطبان، کمک زیادی در روند پرسش و پاسخ کاربران دارد. برای به دست آوردن اطلاعات در رابطه با اینکه چه محتوایی در اینستاگرام بیشترین فالور را دارد بدون شک سوالات متعددی برای کاربران وجود دارد. برای داشتن یک صفحهی اینستاگرام پرمخاطب و پربازده چهطور باید تولید محتوا کرد؟ این رپر و تهیهکننده 28.6 میلیون دنبالکننده در صفحهی اینستاگرام خود دارد. پاسخ: یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به هزاران نفر، ایجاد استوری های جذاب اینستاگرام با هشتگ های مناسب است. در ادامه به مهمترین نکاتی که برای ایجاد و ادارهی یک صفحهی خوب در اینستاگرام لازم است میپردازیم. خودتان را جای مخاطب بگذارید و فکر کنید ترجیح میدهید از شرکتی با یک حساب اینستاگرام بیکیفیت با تصاویر مبهم و بدرنگ و متنهای در هم و شلخته خدمات بگیرید یا شرکتی که به محض ورود به صفحهی اینستاگرامش با زیبایی و سلیقه، شما را مسحور میکند؟ همچنین، اگر این مقاله برای شما جالب بود و فکر می کنید می تواند به دوستان شما کمک کند، آن را به اشتراک بگذارید!

اگر به دنبال یادگیری صفر تا صد تولید محتوا در اینستاگرام در سال 2022 دیگر پستهای یک محتوا را از دست ندهید. به عنوان مثال، صفحه ای به نام “Dawna-Roz” که خصوصی نیز هست (یعنی در صورت درخواست می توان آن را دنبال کرد) با 7.6 میلیون دنبال کننده در رتبه 31 و صفحه دیگری به نام Textclub با 4.6 میلیون دنبال کننده در رتبه 56 قرار دارد. شما می توانید پست های کاری و محصولات خود را با پیشنهادهای مناسبتی و یا حتی به عنوان پیشنهاد مختص فالووران همکار طراحی کنید و این رو فالووران هم صنف خود را جذب کرده و در نهایت با رشد کسب و کار و صفحه کاری خود مواجه شوید. برخی از متخصصان میگویند احتمال توقف فعالیت یک حساب در اینستاگرام وجود دارد ولی تحقیقات نشان داده است که اینستاگرام به خاطر استفاده از یک ربات ساده چنین کاری انجام نمیدهد و فعالیت کاربر را به صورت دائمی تعلیق نمیکند. برای اهداف بازاریابی آماده استفاده از استوری اینستاگرام هستید؟ تا این مرحله شما ایدههایی برای مطالبتان دارید، میدانید چه مطالبی در حال حاضر در صفحهی اینستاگرام شما به خوبی جواب خواهد داد و آماده هستید که آنها را امتحان کنید. این تنوع محتوایی صفحهی شما را پویا و فعال نگه میدارد. شما میتوانید با کمی وقت گذاشتن نقاط ضعف و قوت آنها را بدانید. رقیبان خود را بررسی میکنید تا فالوورهای فعال آنها را به نحوی به سمت پیج خود بکشید. ریلزها فرصتی را برای محتوای شما فراهم می کند تا افرادی را جذب کند که قبلاً با پست های مشابه شما تعامل داشته اند. بنابراین، از استوری های اینستاگرام خود برای نشان دادن شخصیت و سبک خود استفاده کنید و محتوای جالبی مانند ویدیوهای سرگرم کننده، دلایل حمایتی یا اخبار رویدادهای خیریه را به اشتراک بگذارید.

حتی میتوانید در زیر پستهایی که برایتان جذاب است کامنت بگذارید. همچنین در این ارزیابیها میتوانید نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و در مسابقات بعدی آنها را پوشش دهید. بهنوش بختیاری با 6 و نیم میلیون فالوور در رتبهی بعدی فهرست بیشترین فالوور اینستاگرام در ایران قرار دارد. محدودیت در پلتفرم های پیش فرض از سوی اینستاگرام برای تولید محتوا به روش طراحی سوال و CTA یکی از معایب این روش است. طراحی سوال و CTA یک نوع ایده تولید محتوا جدید بوده که در بین کاربران و طرفداران اینستاگرام محبوبیت زیادی دارد. برای افزایش فالوور اینستاگرام، استانداردهای جهانی تائید شده ای وجود ندارد و طراحی اینستاگرام بر طبق الگوریتم های خاصی صورت گرفته است که کاربران با پیروی از این الگوریتم ها می توانند درصد زیادی از فالوور را در مدت زمان کوتاهی کسب کنند. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که قصد رونق بخشیدن به کسب و کار از طریق اینستاگرام را دارید بدون شک بارها به ارزیابی پیج اینستاگرام خود فکر کرده اید. اگر پیج خبری دارید، از انتشار اخبار تاریخمصرفگذشته خودداری کنید. همچنین می توانید لوگوی خود را در پایان هر داستان جدیدی که ایجاد می کنید اضافه کنید. یکی از مزیت های مهم نقل قول کردن در اینستاگرام، ایجاد تعامل بیشتر با کاربران و رابطه عمیق با فالووران است. ویدئو های اشتراکی در پست و استوری محدودیت زمانی داشته ولی در این قابلیت اینستاگرام ویدئو ها را با مدت زمانی حداکثر یک ساعت می توان آپلود کرد. محتوای ویدئو یا عکس به همراه کپشن که در صفحه اصلی اینستاگرام درج می گردند.

به خاطر داشته باشید که کپشن ها جزئی از محتوای پست شما هستند و اگر بتوانید به درستی از آنها استفاده کنید، مخاطبین بیشتری را تحت تاثیر خود قرار می دهید و در نهایت به سادگی تعداد فالوورهای خود را افزایش می دهید. اگر بخواهید پیج تان را با تولید محتوا در اینستاگرام رشد دهید، امکان دارد سالیان سال طول بکشد تا موفق به افزایش فالوورهای پیج تان شوید. با توجه به تمرکز اینستاگرام روی ظاهر، هرآنچه روی این شبکه قرار میدهید باید باکیفیت و زیبا باشد؛ از نور و رنگ و زاویهی عکس گرفته تا کیفیت دوربینی که با آن عکاسی میکنید تا آرایش و چیدمان کلمات در متن پست و کیفیت محتوای متنی همه و همه باید جذاب و چشمنواز باشند. برای گرفتن یک عکس باکیفیت برای انتشار در اینستاگرام لازم است برخی نکات ابتدایی عکاسی را بدانیم. این وضعیت یک سوال اساسی برای تولید کنندگان محتوای اینستاگرام به وجود میآورد. ارائه محتوای آموزشی با طرح سوال چگونه؟ موسیقی: امکان انتخاب موسیقی از لیست ارائه شده توسط اینستا وجود دارد؛ همچنین می توانید میزان صدای موسیقی را در ویدیو با توجه به فیلم تنظیم کنید. شرکت های تجاری و برندهای متفاوت با ساخت و طراحی خاص کلیپ های انگیزشی به روش نقل قول کردن، هدف و رسالت کاری خود را به کاربران می رسانند. برای بازدید بیشتر فالووران، سعی کنید پرسش و پاسخ در زمینه فعالیت و حوزه کاری شما باشد. فقط افراد تصادفی را دنبال نکنید از این به عنوان عملکرد مرتب سازی برای نزدیک شدن به اعضای قبیله ایده آل خود استفاده کنید.

بنابراین، صفحه را دوباره به بالا و پایین حرکت دهید، نکات را دوباره بخوانید و نکاتی را که به نظر شما مفیدتر و مفیدتر است را دنبال کنید. در نتیجه شما میتوانید با آنالیز کردن استوریهایتان و توجه به قسمتهای Exited ،Share ،Reach از علایق مخاطبهای خود آگاه شوید و متناسب با سلیقه و علاقهی کاربرانتان برای استوریهای خود برنامهریزی کنید. اولین قدم برای راهاندازی یک حساب کاربری موفق در اینستاگرام برنامهریزی محتوایی است. وقتی فهمیدید که میخواهید اینستاگرام شما به لحاظ بصری چه شکلی داشته باشد، نوبت به برنامهریزی محتوا میرسد. اولین چیزی که میبینید تعداد فالوور های اون پیج هست و تجربه نشون داده این عدد تاثیر بسیار بالایی در جذب مخاطب داره یعنی اگه یه پیج اینستاگرام گرفتن فالوور رایگان داشته باشه مسلما سرعت جذب فالوورهای جدیدش بیشتره. شما چه راه های دیگری برای تشخیص فالوورهای دروغین می شناسید؟ طراحی هشتگ اختصاصی: این نوع تکنیک نیز برای تولید محتوا با بیشترین فالوور تاثیر داشته و فرد با هشتگ های اختصاصی خود مطرح می شود. ربات های فالوورگیر می توانند برای کامنت گذاشتن هم برنامه ریزی شوند. فالوور فیک به تعداد دنبال کننده ی هر صفحه ای گفته می شود که هویت واقعی ندارند. آیا به دنبال افزایش فروش محصولات هستید؟ یک جمله ساده انگلیسی بنویسید اما حتما ذکر کنید که به چه دلیل معروف هستید! تنها کاری که باید بکنید این است که استراتژی بازاریابی در این فضا را یاد بگیرید تا بتوانید از امکانات بینهایت این اپلیکیشن برای ارتباط با کاربران استفاده کنید. به عنوان مثال صفحات کاری و خرید و فروش لوازم می توانند کلیپ هایی از نوع کاربرد و حتی کاربری های وسایل خود در صفحه منتشر کرده و با عنوان آموزش وسایل و چگونگی کاربرد آنان در جذب مخاطب به طور مستقیم تلاش کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد