پایگاه خبری امروز

آخرین خبرهای روز

پایگاه خبری امروز

آخرین خبرهای روز

اطلاعات کلی در مورد کپی های شارپ MX-M5050


دستگاه کپی MX-M5050 یکی از سری دستگاه های کپی شارپ برای استفاده در دفاتر فنی، چاپخانه ها و موسسات می باشد که دارای امکاناتی مانند پرینت و اسکن می باشد که می تواند هر نیاز مجموعه ای را در این زمینه برطرف کند. لازم به ذکر است که امکان نصب فیکس نیز یک گزینه است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

نقض شرایط

دستگاه کپی شارپ MX-M5050 اسناد را سیاه و سفید با حداکثر سرعت 50 برگ در دقیقه برای سایز A3 و 24 برگ در دقیقه برای A4 چاپ می کند. وضوح 600x600 dpi این چاپگر جزئیات بسیار خوبی را نشان می دهد و این کیفیت حتی با کپی های متوالی ثابت می ماند. انتقال یکی دیگر از ویژگی های M5050 است که به سرعت بخشیدن به کار و صرفه جویی در زمان کمک می کند.

توضیحات ناشر

عملکرد چاپ مانند کپی از وضوح 600 x 600 dpi و سرعت چاپ 50 و 24 صفحه در دقیقه برای A4 و A3 استفاده می کند. چاپ دورو یکی دیگر از ویژگی های این چاپگر است که دیگر نیازی به پوشش دستی صفحات ندارید.

مشخصات اسکنر

شارپ این دستگاه کپی را به یک اسکنر رنگی مجهز کرده است که از ابعاد A3 پشتیبانی می کند. این اسکنر اسناد و تصاویر را با سرعت 80 صفحه در دقیقه به فایل های دیجیتال در کامپیوتر تبدیل کرده و در فرمت های TIFF، PDF، JPEG، XPS و OOXML ذخیره می کند.

طراحی و ساخت

ابعاد این دستگاه کپی سه کاره 608x650x834 میلی متر و وزن 64 کیلوگرم است که فضای کمی را اشغال می کند که برای چنین دستگاه کپی چند منظوره ای منطقی به نظر می رسد. این مقدار حجم و ابعاد با افزودن سینی کاغذ افزایش می یابد.

مخابرات

دستگاه کپی شارپ M5050 دارای پورت USB برای اتصال به کامپیوتر و لپ تاپ است و همچنین به شما امکان کپی، پرینت و اسکن اسناد خود را مستقیماً از فلش مموری می دهد. از طریق پورت اترنت، این امکان را خواهید داشت که دستگاه را بین چندین کاربر به اشتراک بگذارید تا دستورات پرینت و کپی ارسال شود. علاوه بر این، اتصال بی سیم وجود ندارد.

پایان

با توجه به مشخصات دستگاه کپی شارپ MX-M5050 آوافرهنگ  می توان گفت که بارهای سنگین را به خوبی تحمل می کند که برای ادارات و سازمان های پرمشغله بسیار موثر است. از نظر اقتصادی ارزان است و برای یافتن تونر مشکلی نخواهید داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد